מי אני ?

 

אני שואלת את עצמי את זה כל יום ואני חושבת שכדאי לכולנו לשאול את עצמנו לפחות פעם ביום. אני הרבה דברים ובעלת כמה כובעים וברגעים שונים ביום אני מחליפה תחפושות שונות.

בפנים בפנים אני…. רק אני.

לא במקרה אני ועני נשמע אותו הדבר, בפנים אני עני פשוט אני, את המסיכות שלי והתלבושות אני מטפחת באהבה והאהבה הכי גדולה שלי אחרי שלושת ילדי האיש שאיתי הכלבה והחתולים זה אנשים וסיפורים.

אני אוהבת להקשיב לאנשים שחולפים על פני במשך היום, אני אוהבת להקשיב לגוף שמספר ככ הרבה מילים. אני אוהבת לקלף מסיכות ולהיות שם ברגע של החלפת תפאורה תלבושות ואיפור. ואני גם אוהבת להקשיב למילים שיוצאות מהגרון ולשמוע את מה שהלב רוצה ככ להשאיר.

אני מוקסמת מאנשים שיוצאים למסע ומגשימים חלומות ויוצרים עסקים. ועוד יותר מרגש אותי הורים אמיצים עסוקים בעסקים. להיות הורה בעל עסק זה לגדל עוד ילד ואותו ילד זקוק לתשומת לב מוגברת.

אני רוצה להיות ברגע הזה של תשומת הלב עם מילים ששמות לב גם לילד העסקי אני מזמינה אתכם להקשיב לסיפורים להצטרף אלי למסע של מילים לגלות חלומות ישנים חדשים, לקבל השראה ולזכות בכמה דקות מלאות בעוצמה.

אז קדימה להתיר חגורות, ממריאים.

2 תגובות בנושא “מי אני ?

להשאיר תגובה

