להיות יפה זו החלטה שבאה מבפנים

12575861_10153347963035920_739972683_n

את שלי הרשקוביץ אני מכירה מהגדולה שלי,
נפגשנו בפעם הראשונה באסיפת הורים לפני 4 שנים.
הסגול בשיער – אולי אז זה היה כחול או אדום לוהט
תפס אותי ובמקום להקשיב למורה העיניים שלי סקרו אותה,
תמירה ככ, שיער קצר בתספורת מעוצבת
עם פס בצבע בוהק.
חולצה מוקפדת, מכנס מחמיא
והאיפור משתלב עם קוי הפנים כמו מכחול שנמשך בהנאה גדולה, בקלילות כמו משחק.
נפגשנו בצהריים שתינו הוצאנו את הילדים מהביהס והקטנים תלויים עלינו, בקושי נושמות.
שתינו נסחבות עם תיק הביהס מלא במחברות ומילים.
הצניעות שבה ובעיקר התחושה המיוחדת שהיא מעבירה לכל מי שלידה
זה משהו שקשה להעביר במילים כמו שקשה לצייר באותיות
צריך לחוות את זה כדי להבין.
בינתיים הקטנים שלנו גדלו
ושנה אחת התחברנו בגן משותף
הגדולים ממשיכים ללוות אחד את השני בביהס
ואז גם התחברנו ממש.
להיות ליד שלי זה להרגיש יפה גם אם אני יותר עגולה מתמירה
וגם בלי איפור12540154_10153347963040920_1586096115_n

כי היופי, שלי מסבירה, מגיע מבפנים מההחלטה.
לתת לשלי לצייר לי את הפנים זה כמו לצאת לטיול מפנק
כי מלבד בחירת הצבעים המרקמים השילובים
היא יודעת לגעת מבפנים ולהאיר את היפה
ולהפוך אותו ליותר יפה מבפנים
ללכת אליה לשעת איפור זה כמו ללכת להתפנק בכוס קפה משובח או מסעדה מפנקת
והיא תמיד מזכירה שלא צריך ארוע מיוחד כדי להרגיש יפה
אבל אם יש ארוע מיוחד זה ממש חובה לעבור אצלה
אז אני עכשיו מייצרת לעצמי ארועים מיוחדים ורק כדי שהיא תצייר לי את החלומות הכי קסומים שלי על כל הפנים.
כי להרגיש יפה זה באמת מבפנים.
אז לפני שאתם נכנסים לבקר באתר שלה וצוללים בתמונות ובצבעים תלחצו על ה play והמוסיקה המיוחדת תלווה אתכם במסע המילים שלה
ואל תשכחו לייצר ארוע או לפנק חברה או אהובה ואפילו את אמא
כי לצייר על הפנים כמו ששלי עושה זו אומנות לנשמה.

http://www.shellymakeup.com/

2 תגובות בנושא “להיות יפה זו החלטה שבאה מבפנים

  1. אור, תענוג לקרוא אותך!!! יכולת הכתיבה שלך מדהימה!!! והתוכן… ככ מדוייק. אי אפשר היה לתאר את שלי יותר טוב. בהחלט חוויה.

    Liked by 1 person

להשאיר תגובה

