מחשבות מהלב

לפעמים החיים מאלצים אותך לעצור מכל העיסוקים . ומספקים זמן איכות משובח שכזה, עם האנשים היקרים לך ומזכירים לך דברים ששכחת. כזו עצירה קיבלתי עכשיו שהחזירה אותי עשרות שנים אחורה, גם כשאני בתחילת העשור הרביעי לחיי עבור הורי אני תמיד אשאר הילדה הקטנה שלהם. וככה פתאום בלי אזהרה באמצע החיים עם המחשבה שאין מצב שאוכל לעצור במירוץ השדים הזה – החיים הודיעו לי שאין לי ברירה ואני חייבת לעצור ועכשיו.

לא זוכרת מתי ביליתי כך עם ההורים שלי ביחד ועם כל אחד בנפרד,

לפעמים אחד האיברים בגוף עושה לנו ״ בעיות ״ מזל שבמקביל הרפואה שלנו ככ מתפתחת. אז קיבלתי זמן איכות עם האנשים היקרים לי ותודה על הדאגה כולנו בסדר וגם ניהיה עוד יותר בסדר.יש משהו מאוד מחבר בשהייה בבית חולים זה בדכ או סיטואציה שמוציאה כעסים ופחדים ואז יש לחץ מסביב או למזלי במקרה אצלי שכל האמפטיה הסבלנות והאהבה התגייסו לנצח במלחמה הזו ולעשות שלום עם הגוף והלב. אז קצת יושבים בחדר ומדברים על החיים על מה שהיה ומה שיהיה ואז יוצאים לשתות קפה ושוב מדברים ומסתכלים בעיניים, משהו ששנים לא עשיתי, ככה לעצור הכל ופשוט להיות.

אני שכל הזמן אומרת שאין לי זמן ובטח לא לעצמי ואין לי מתי ככה לשתות קפה אפילו רק קפה עם עצמי מגלה שיש זמן שאי אפשר למדוד אותו בזמן שבו הכל נעצר ויש שם הכל, עבר הווה ועתיד.

אמא ואבא יקרים שתיהיו לי בבקשה בריאים בגוף ובלב ותודה על ההזכרות הזו,הבנתי תודה, אמשיך אותה גם מחוץ לכותלי בית החולים אז קדימה מהר להבריא. כי אין כמו אמא ואבא וגם בגיל 42 כשאני בעצמי אמא נשארת שם הילדה בפנים שזקוקה לנוכחות שלכם.

בניין הלב 123

3 תגובות בנושא “מחשבות מהלב

  1. מקסימה…ככ צודקת…החיים מאלצים אותנו לקחת פסק זמן שאנחנו לא יודעים לקחת בעצמנו…המון בריאות

    אהבתי

להשאיר תגובה

