לחרוז חרוזים ברחוב חרוזים ברמת גן

המפגש שלי עם אורלי קליגר מרגש אותי במיוחד
ההכרות שלנו ברובה וירטואלית
נפגשנו פעם אחת במציאות
בסדנה להכנת בובות סרוגות.
אני זוכרת את השיער הבלונדיני וחיוך ענק
ופנים חלקות מזכירות בובה בחנות הולנדית .

אורלי קליגר תמונת סיום
התכתבנו אחכ בעניינים שלא קשורים ליצירה אבל קשורים מאוד לחיים.
אני עוקבת אחריה זמן רב אני אוהבת לראות את היצירות שלה שמשתנות לאורך תקופות.
היא משתמשת בחומרים שונים היא חוקרת את החומר ובודקת את גבולות היצירה ומגלה שהגבול כבר לא קיים גם לא בראש.
מפתיע אותי לגלות דרכה בעצמי את הגבולות שנפתחים ופותחים צוהר לעולם חי מלא בצבעים קוים צורות .
אנחנו נפגשות במציאות בפעם השניה אצלה בבית.
כל פינה היא פינת יצירה – אם זה קופסאות מלאות בצבעים וצורות חומרים מסוגים שונים, מכשירים שמפיחים חיים בחומר והופכים אותו לשימושי .
פינות אחרות בבית של היצירות עצמם,
תמונות מחימר פולימרי ( פימו בלשון ״ העם ״)
תכשיטים ואקססוריז עטופים ברצועות מסוגננות שנחתכו מתוך גלילי הפימו וחוברו יחדיו לכדי תמונה מרהיבה.
בחדר אחר בפינות קופסאות מלאות בחרוזים מכל הצבעים הצורות והארצות .
אנחנו יושבות סביב שולחן היא מנחה אותי לבחור רצועת וחוט מיוחד, קושרת במתקן מיוחד לחריזה
ומתחילה לבחור לי חרוזים
משחילה וחורזת, חורזת ומשליחה ולאט לאט חרוז לחרוז ומתבהרת היצירה השלמה לצמיד לפי טעמי .
הפסקת קפה
ואנחנו מדברות על החיים על הרגעים האלה שננצור אחכ כל אחת בביתה.
היא מספרת לי על החנות שהקימה באטסי ובאי בי
ובעוד כל מיני אתרים אחרי שהשאירה מאחור את עולם הביטוח הבטוח ופרשה כנפיים ליצירת החלומות הכי כמוסים שלה והפיכה בהם חיים במציאות.
ואיך זה להיות אשה שהיא גם אמא ויוצרת ובעיקר מתפרנסת מהרגעים האלה שנוצרים באהבה ככ גדולה.
הצבעים החומרים התבניות שהיא בעצמה מכינה
זה כמו מבשלת שמכינה את החומר עצמו שממנו עשוי המאכל.
היא מכינה כמעט את כל חומרי הגלם ולכן היצירה שלה נוצרת כמעט כולה מתוך עצמה.
להכנס לחנות שלה באטסי זה ממש כמו לבקר במוזיאון רק שכאן אפשר ממש לרכוש את היצירות ולא לשלם ככ הרבה כסף והיצירות האלה שימושיות ביום יום ואפשר להתקשט איתם.

אורלי קליגר תמונה מרכזית
אני כבר בחרתי לי מה שילך איתי בתקופה הזו של חיי
תודה אורלי אהובה ויקרה שחדוות היצירה תגור במשכן קבע בביתך ובליבך
עונג היה לי להציץ לכמה שעות בעולם המיוחד שבנית מתוכך.
ולסקרנים זה המוזיאון הקטן שלה ואפשר לרכוש במחיר שפוי רגעים משובחים של אומנות טהורה ולהתהדר בהם ביום יום.

https://www.etsy.com/shop/MyfioriDes?ref=hdr_shop_menu

https://www.etsy.com/shop/MyfioriDes?ref=hdr_shop_menu

https://www.etsy.com/shop/leatherwithclay?ref=hdr_shop_menu

2 תגובות בנושא “לחרוז חרוזים ברחוב חרוזים ברמת גן

  1. אורלי יקרה
    גדלנו יחד מי כמוני יודעת את האינטיליגנטיות שבך וכמה שאת מיוחדת במינה .קיבלת את זה מאימך אני יודעת שהיתה יושבת שעות ותופרת.את השראה לכולנו.חיזקי ואימצי ואל תפסיקי להפתיע אוהבת
    בטי חברתך משכבר הימים.

    אהבתי

להשאיר תגובה

