קישור

מתנה! שפתון טבעי ועוד משחות ורקיחות טבעיות המומלצות ביותר לתינוקות.

 ״ ולס של סבון ״ נולד לפני שלוש שנים יחד עם הגעתה של יעל לעולם.
לא רציתי לחזור להיות שכירה״, כך אנה ולס קוולסקי , האמא של ״ולס של סבון״ מספרת. ״מספר שנים לפני כן הכנתי סבונים בבית לשימוש אישי, והייתי מכינה ומעניקה סבונים שהכנתי בבית לחברות ולמשפחה. וכשרציתי לפנק מישהו קרוב במנה של תשומת לב ריחנית וטבעית .
בעזרתה של אמא שלי החלטתי להוציא את זה לפועל, כעיסוק מרכזי , רק כדי לראות איך זה ילך. למרבה ההפתעה ( לא שלי אני תמיד ידעתי שכשעושים משהו מתוך אהבה הוא מגיע לכל מי שזקוק לו) הביקוש לסבונים הלך וגדל ובמקביל למדתי ארומתרפיה ויצרתי רקיחות קרמים ומשחות טבעיות לסוגים שונים של בעיות ולטיפוח כללי מאז ומתמיד הייתי עושה ניסויים ואהבתי לחבר בין חומרים. למדתי המון וקראתי עוד יותר. וניסיתי והתנסתי בעצמי על עצמי על משפחה וחברים.
לצד חוברות המתכונים שלי במטבח יש חוברות עם מתכונים של רקיחות טבעיות כמעט לכל בעיות העור. להרגעה ריפוי מיצוק וחיזוק וגם לפינוק .
כשאני פותחת את כל המרקחות אני מרגישה כמו בממלכת פיות קסומה הריחות המרקמים וכלי העבודה כאילו מתנגנים ומתחברים מעצמם ויוצרים משחות וקרמים ומרקחות עם מגוון ריחות משכר, ממש כמו בריקוד ולס.
סבונים
בידיוק כמו שאנחנו מקפידים למה שנכנס לבטן ולגוף שלנו ובודקים רכיבים וקלוריות החלום שלי שכולנו נתנהג כך גם למעטפת החיצונית, לעור שלנו . כי בסופו של דבר העור שלנו הוא המגן שלנו בפני הנזקים, והוא זקוק למלוא תשומת הלב שלנו. אני מאוד אוהבת לבשל במטבח ואני משתדלת להשתמש בחומרי הבישול והאפייה הטובים והבריאים שיש ולצד זה אני משתמשת בחומרי הרקיחה האיכותיים ביותר שקיימים בשוק.״
את השפתונים הטבעיים בשלל טעמים וצבעים פגשתי לראשונה כשנרשמתי כאן למועדון החברים של ולס של סבון, אנה מעדכנת את כל החברים במבצעים ובמידע שימושי על מוצרים שונים שמתאימים לאמהות לתינוקות ולטיפוח כללי.
יש לך עסק ? רוצה לפנק את הלקוחות שלך את יכולה לרכוש שפתונים עם מיתוג אישי שלך ולפנק בתשומת לב את הלקוחות שלך. להשארת פרטים לחצי כאן  
שפתון טבעי ממותג
מארגנת יום כיף לבנות ? את יכולה לשלב עם ערכה להכנת שפתונים כולל כל הכלים במחיר מצחיק כאן לינק לרכישה 
ערכה להכנת שפתונים 1
מכירה אמהות ? מוזמנת להתנסות ולהמליץ במשחות טבעיות שממשיכות את הנשימה הטבעית של עור התינוק ובמקביל שומרות ומגינות עליו מרטיבות.
להתנסות ורכישה לחצי כאן

 

תינוקות ולס 1

בשביל אנה המשחות הקרמים המרקחים והקרמים הם הזדמנות להתחבר עם נשים לשמוע את הסיפורים ולהתאים בידיוק את הריח המרקם והחומר לעור כדי שימשיך לנשום יחד עם שאר הגוף שעליו הוא מגן במשך היום . ולסיום המלצה חמה ומתנה לפני השינה או בכל שעה ביום לטפו את היקרים לכם הקשיבו לנשימות הגוף ושלחו אל הגוף שלכם את כל האהבה שיש בתוככם. מתנה לחברי מועדון ״ ולס של סבון ״שפתון טבעי להזמנה לחצי כאן 
שפתון במתנה 1.jpg
 
להשאיר תגובה

