3 צעדים פשוטים כדי שתחזרו להיות מי שהייתם פעם

הטקסט הזה מיועד להורים/ אנשים שחצו את גיל השלושים.

למי שזוכר איך פעם הוא היה, למי שמתגעגע למה שהיה ובעיקר למי שמתקשה היום לקבל את מה שהוא רואה במראה ומרגיש בלב.

 1.הצעד הראשון כדי לחזור למה שהיה פעם לפני עשר שנים עשרים שלושים ארבעים שנה זה לבלוע כדור פלא כזה שמחזיר אחורה בזמן.

 2. לא להקיא את הכדור גם אם הטעם שלו בלתי נסבל.

 3. הצעד השלישי והכי חשוב והכרחי ביותר כדי לצלוח את המשימה הזו  ולחזור למה שהייתם אי שם מזמן לפני עשרות שנים זה להמשיך לקרוא כאן.

אז אני לא הצלחתי לבלוע את הכדור הזה הוא היה מר ונתקע לי בגרון וכשירקתי אותו בידיוק באותו הרגע ההבנה הזו נחתה עלי.

אני בת 42 נשואה, אמא לשלושה ילדים , עם כמה עשרות קילו עודפים , עייפה רוב היום, כשאני מסתכלת במראה אני לפעמים נבהלת מי זו הדודה הזו 

אני

הרי בלב שלי, במחשבה שלי אני עדיין הצעירה הלוהטת בת העשרים או אפילו שלושים שהייתי בלי טיפת גרם מיותר ועם ככ הרבה מרץ שמחה ולהט לטרוף את מה שהחיים נותנים לי.

מה קרה בעשור האחרון שכשאני מסתכלת במראה אני לא מזהה את עצמי התחתנתי נולדו לי הילדים שלי הגשמתי את החלום אז מה קרה לגוף שלי שככ הזנחתי מה קרה לנשמה שלי שהפסקתי להאכיל אותה ביצירה וחדווה?

אין יום שלא עובר בתוכי געגוע למה שהייתי

ואז זה נפל עלי

ההבנה הזו שגם אם אצום או אתחיל בכושר ואשלב תזונה מאוזנת ואחזור לצייר וליצור גם אז אני לא אחזור למה שהייתי. אין שום סיכוי בעולם ( לפחות לא כזה כרגע ) שאחזור להיות בת 20, 30 אפילו לא בת 41. מה שהיה היה.

אני במקום שונה עכשיו, אני בת 42 נשואה ויש לי שלושה ילדים.

ברגע שהבנתי שאני לא יכולה לחזור למה שהייתי עלה בי גל עצום של כאב. פעם ראשונה שהרגשתי אבלות על מי שהייתי פעם, שלא תחזור עוד ואז הסתכלתי במראה ואמרתי לה שהגיע הזמן שאכיר אותה מי היא, מה היא אוהבת לעשות, להיות מה היא אוהבת לאכול ולנסות להבין למה היא אוכלת כשהיא לחוצה, עייפה, כועסת ומתוסכלת.

להקשיב יחד איתה, איתי למה שעובר עליה, עלי . לקבל את הקמטוטים ואת השומנים הצלוליטיס, את הגוף שהשתנה ואת הנשמה שעדיין כמה להרגיש, לחיות.

 במסגרת המסע בזמן לכאן, להווה, למה שיש עכשיו כתבתי לעצמי כמה דברים שהם בגדר חובה-

 1. בדיקות דם (הגיע הזמן לגלות מה זורם שם בתוך הגוף ואם בכל עדיין נשאר מאוזן ).

 2 . לזכור לנשום.

3.ems– כולם ברשת כבר שם , הגיע הזמן לבדוק אם זה גם בשבילי – לעשות כושר מבלי להתאמץ ובלי לבזבז זמן ובזמן קצר לחטב את מה שהיה מחוטב.זה נשמע מושלם עבורי, הבנתי שזו עכשיו תצורת הכושר הכי יעילה עם התוצאות הכי טובות ולאורך זמן. וזה גם בטיחותי ובפיקוח והשיעור אינטימי, מושלם כבר אמרתי?

 4.לחייך והרבה( ולטפל בשיניים שהזנחתי )

 5. לחבק כמה שיותר את האנשים הקרובים אלי במלוא מובן המילה.

6.להעביר את ההבנה הזו הלאה

אני של פעם
כאן אני בת 6 

 

 

 

 

 

תגובה אחת בנושא “3 צעדים פשוטים כדי שתחזרו להיות מי שהייתם פעם

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s