ברכה מאמא וכמה רעיונות לשדרוג ארוחת הבוקר

חזרנו לשגרה סוף כל סוף והיא הגיעה בידיוק כשהתרגלנו ללכת לישון מאוחר לקום מאוחר להמרח בבוקר עם שלושה ילדים לאכול ארוחת בוקר בצהריים לעשות כלום.
התרגלתי לבלגן לצעקות לשעמום שלהם בילינו הרבה בים ראינו את כל הסרטים המון שעות בגינה.
היינו בכל האטרקציות היקרות יותר והיקרות פחות ואני צריכה עכשיו להכין את עצמי ואותם בחזרה לשגרה. מה שהכי מלחיץ אותי כרגע זה ההתארגנות עם האוכל להתחיל להכין להם צהריים יום קודם כי סבתא מוציאה אותם מהגן ולהקל עליה עד שאני חוזרת מהעבודה.
אז לעוד הורים עסוקים כמוני ליקטתי כמה פתרונות יצירתיים ומהנים אפשר להכין ביחד עם הילדים ערב לפני ואפשר גם להפתיע אותם.
לארוחות בוקר לפני שהולכים לגן ולביהס – הקטנים לרוב מסתפקים בשוקו של תנובה
הגדולה מעדיפה מעדנים
לחרוצים שקמים מוקדם – אפשר ממש להכין ארוחה מושקעת עם כל אבות המזון והצבעים.
אצלנו יש הזנה בגן אז ארוחה אחת יורדת ממני.
הגדולה בכיתה ה והיא אוהבת כריכים עם חמאה וגבינה.
בארוחת הערב תוך כדי הכנת הפתיתים /פסטה, שניצל /עוף/ קציצות למחר אני פורסת להם סוגים שונים של מעדנים גבינות לחמים ולחמניות והם בוחרים מה לעכשיו ומה למחר, כך שהרווחתי גם ארוחת ערב וגם מלחמה אחת פחות בבוקר.
אור בלוג שולחן
כשנותנים לילדים אפשרות בחירה מתוך כמה אפשרויות הם מגלים אחראיות וחווים סוג של שליטה וככה הרווחנו מלחמה אחת פחות.
אפשר להשתמש בקופסה של הגבינה או היוגורטים ולהכין ממנה קופסת אוכל לירקות חתוכים
אור בלוג 2 תנובה
אפשר לקשט ולהדביק מדבקות ולהפוך אותה לאישית.
אור בלוג יצירה
 הרווחתי גם זמן איכות וגם כמה דקות של יצירה
אור בלוג 1 תנובה
האחים הקטנים הכינו ברכה מושקעת הפתעה לאחותם הגדולה

ולסיום ברכה לילדים האהובים שלי שחר ואופק שעולים לגן חובה  ושי לי הגדולה שלי בכיתה ה.

אור בלוג תנובה
2 תגובות בנושא “ברכה מאמא וכמה רעיונות לשדרוג ארוחת הבוקר

להשאיר תגובה

