החלפת עונות בארונות ואיך לקנות בגדים איכותיים בזול.

סוכות שיבש לי את הארון ואילץ אותי למצוא פתרונות יצירתיים להחלפת עונות בארונות.
בכל שנה בסוכות אני שולחת את בגדי הקיץ לנוח מאחור ומעבירה את החורף לקדמת הארון.
יש משהו בחג הזה שחציו או רובו אני בחופש, מזג האויר מתקרר לפעמים גם זוכים לממטרים קלים.
הפעם השנה הזו לא נראה שהקיץ הולך להסתיים.
בגדי הקיץ עדיין בקדמת הארון ולא נראה שבקרוב החורף יפציע אולי הוא עוד יפתיע. זה מאוד מבלבל העניין הזה.
הבגדים החורפיים של התאומים כבר קטנים עליהם. לקנות עכשיו חדשים או להמתין עוד כמה ימים ?

כשהגדולה היתה קטנה הייתי קונה בגדי חורף או קיץ במידה אחת יותר גדולה לשנה הבאה בסוף העונה כשהמחירים היו נמוכים משמעותית .  הפסקתי עם זה כשבשנה אחת היא קפצה בשתי מידות אז לא בוכים על חלב שנשפך ולא על קפיצת גדילה גדולה. למזלי גיליתי רשת בגדים שמוכרת בגדים בתחילת עונה במחירי סוף עונה.

כבר השבוע ביצעתי רכישה לכולנו מרשת ביגוד
יש שם מבחר גדול של מידות וגזרות. יומיומי וגם קצת יותר חגיגי.

%d7%91%d7%99%d7%92%d7%95%d7%93-%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%9b%d7%a4%d7%a8-%d7%a1%d7%91%d7%90
ויש גם סניף חדש עם מחירים עוד יותר נמוכים בכפר סבא לרגל הפתיחה שווה לקפוץ לשם.

טרם החלפתי עונות בארונות,
גם ממטרים קלים שהפתיעו לא הצליחו להזיז אותי.
פעם אהבתי את עונות המעבר
לא קר מידי ולא חם מידי.
אבל עכשיו המעבר מרגיש כמו אמצע הקיץ שלא רוצה לעבור. הטמפרטורות עדיין גבוהות וכאן במרכז הארץ חם ולח.
לעומת זה החלזונות כן התחילו לבצבץ ורואים מקבצים שלהם ליד פינות האכלה של חתולים,
כן חלזונות אוהבים אוכל של חתולים והקצת גשם שירד העיר אותם מתרדמת הקיץ יחד עם היתושות שעכשיו חוגגות. גשם וחום זה הגן עדן שלהן ואנחנו בעלי סוג דם o.
אז אני מוצאת את עצמי כן יוצאת מהבית עם שרוולים ארוכים אבל זה רק כדי לכסות את החגיגות שהיתושות עשו עלי בלילה.
עכשיו אנחנו מחכים שיתקרר קצת ושנוכל להוציא מהארון את הבגדים החדשים שקניתי ולהחליף עונה סופית. בינתיים אני תופסת מידי פעם את הקטנים מטפסים על הכסא ומוציאים את הבגדים הארוכים החדשים מודדים ומתלהבים.
אז טרם החלפתי עונות בארונות
רק ארגנתי מדף קטן של מעבר לכל ילד בתקווה לימים יותר קרירים שלא יתפוס אותנו חלילה הגשם והקור לא מוכנים.

להשאיר תגובה

