איך לצאת לחופשה מהשיגרה עם הילדים ובלי מזוודה.

יכול להיות שזה מגיע רק בגיל 40,
יכול להיות שרק אחרי שהוצאנו ככ הרבה כספים על ככ הרבה כלום, (טוב לא הכל היה כלום היו גם הרבה דברים נפלאים ושווים) וכנראה כשיש תקופות בחיים שצריך להיות יותר מחושבים ותקציב לחופשה כמעט לא קיים מוצאים ומגלים דרכים יצירתיות כדי לייצר רגעים של כיף והנאה ושוברי שיגרה.
לשבור שגרה ולהרגיש בחופשה אפשר גם מבלי לארוז מזוודה ולקחת הלוואה.
בתקופות לחוצות כלכלית קונים רק מה שצריכים ופתאום מגלים שלא צריכים ככ הרבה ובעצם יש כבר הכל.

אם יש לך ילדים קטנים ואת בת 40 את צריכה המון כוח.
לרוץ איתם, להשתולל ולעמוד בקצב שלהם.
מצאתי את עצמי מגיעה לסוף היום בלי שום אויר בשום תא בגוף.
ובזמן הזה עוד לתכנן חופשה שתגרום לי להתרוצץ עוד יותר ולשלם על זה עוד המון כסף ובעיקר לרצות בסוף החופשה חופשה אמיתית לעצמי לבד.
אז אחרי כמה חופשים באילת והלוואות שלקחנו כדי לעשות כיף עם הילדים ובעיקר לילדים, כי לנו כיף גם לרבוץ בבית, הבנתי שכדי לייצר חוויות לילדים ורגעי כיף גם בשגרה הלוחצת אני צריכה קודם כל לייצר לעצמי רגעי כיף שכאלה.
הגוף שלי זקוק לאויר ויש לו קצב אחר ואני צריכה להעניק לו את התנועה שהוא צריך.
נרשמתי לשיעורי התעמלות בבוקר במרכז הקהילתי מול הבית  ואני מצליחה להתמיד כבר כמה חודשים.
אני משתדלת לשים לב למה שאני מכניסה לפה ולבטן ומשתדלת לבחור במאכלים מזינים. הורדתי מהלקסיקון את המונח דיאטה שרק גורם לי לחיות בתוך המקרר.
בנוסף לכדור כרוני לבלוטת התריס שהחליטה פתאום להפסיק לעבוד בתוספת מחלה אוטואימונית בשם יפני "השימוטו" אני נוטלת באופן קבוע ולא מפספסת מגנזיום של מגנוקס
כבר נפרדתי מהמגרנות
ומכאבי השרירים שהם חלק מתופעות הלוואי של ההשימוטו
וכבונוס קיבלתי בוסט של כוח לרוץ אחרי הזעטוטים
וכנראה שלא רק אני חושבת ככה כי מגנוקס זכה במוצר השנה בתחום תוספי התזונה

20170327_161039_resized
"מגנוקס 520 – MAGNOX 520" כדור הפלא שלי

ואחרי שהקדשתי לעצמי זמן איכות עם עצמי וכוח ומרץ באמצעות תוספים התפנה לי מקום ורצון להעניק רגעים שכאלה גם וביחד עם הילדים.
חוויות של שבירת שיגרה מבלי באמת לצאת לחופשה
ומבלי לארוז מזוודה ולקחת הלוואה.
איך?
מותר באמצע היום
להוציא את הילדים מוקדם לעצור הכל
ולעשות פיקניק בגינה ליד הבית.

20170327_150459_resized
חופשה ויציאה מהשיגרה יכולה להיות גם לשעה קלה,
בלי להוציא כסף לא מתוכנן.
ואת ארוחת הצהריים אפשר להוציא לגינה מתחת לבית וחסכנו שטיפת כלים ובלגן בבית.
אם רוצים לשבור שיגרה גם בשינה,
אפשר להוציא מזרונים לסלון
לאמיצים אפשר גם אוהל בסלון.
אפשר להחליף חדרים בין הילדים הקטנים אצל הגדולה, הגדולה אצל הקטנים.

שבירת שיגרה יכולה להיות גם שבירת מסלול קבוע בבוקר לגן, לביה"ס או לעבודה, מי שנוסע באוטו אפשר להחליף בהליכה רגלית, מי שבן כה צועד בבוקר לגן אפשר לשנות מסלול. ואפשר גם לרכוש זכוכית מגדלת ולהפוך את "המסע" לגן לחקר הסביבה. אתם תופתעו לגלות אוצרות מוחבאים ופנינות טבע נשכחות ואף מגוון רחב של בעלי חיים, זוחלים וחרקים שונים.

20170327_153046_resized

הדקות האלו של שינויי השיגרה הם הרגעים הכי בריאים ומבריאים שיש והם גם הזכרונות שישארו איתנו בתאים של הגוף שלנו לנצח.


"



"

להשאיר תגובה

