ארבע אמהות שכל אישה צריכה

 

כל אישה צריכה שיהיו איתה ארבע חברות נפש כאלה.
ארבע רוקחות מארבע קצוות שיעטפו אותה בחכמה בתבונה באהבה והכי חשוב בבריאות.
אני זכיתי
ואני מעבירה הלאה את קמצוץ הטוב הזה
שירלי
שירלי סלומון קטרון
שירלי סלומון קטרון, רוקחת ותזונאית קלינית, עובדת בסופר פארם ונותנת ייעוץ אישי.
את הרקיחות שלה אני מקבלת בתוספי תזונה ובהמלצות כדי לעבור את כל העונות בבריאות.
ההמלצה הכי מפתיעה ומוצלחת לגוף שמן למיצוק העור של frei ol  השמן הזה עושה קסמים לעור ובשימוש קבוע במשך חודשיים לפחות הוא מעלים סימני מתיחה וצלוליטיס, מומלץ עכשיו במיוחד לקראת הקיץ שמן מיצוק
"הימים מתחילים להיות חמים-
תעשו לעצמכם  טובה – קרם הגנה חובה- בכל יציאה, גם אם היא נראת לכם קצרה ולא כוללת ים או בריכה,
צרפן לתיק גם בקבוק מים ותדאגו לסיים אותו.
למניעה של עקיצות יתושים ניתן להשתמש  במבחר תכשירים על בסיס שמן ציטרונלה הדוחה את היתושים, קרם/ רול/ מבדקות / מגבונים ועוד…
לילדים -שימו לב שמצוין על התכשיר לאיזה גיל הוא מתאים.
———————————————————————————————————
אנה ולס
אנה ולס קובלסקי
אנה ולס קובלסקי, רוקחת הסבונים, משחות וקרמים. בעלת המותג "ולס של סבון" היא פותחת מגירות שמפיצות ריח שלוקח אותי היישר למחוזות קסומים של זכרונות ורגשות חבויים. הקרמים שלה כמו המשחות והסבונים נרקחים מתוך מרשמים סודיים ומותאמים בידיוק למצב הרוח והעור שלי.
ההמלצות החמות והריחניות שלה להשתמש במוצרים  שנרקחו ונוצרו על בסיס טבעי,
סבון
לא, זו לא עוגה – זה סבון גרגירים משובח בהשראת פתיחת עונת הקיץ
דאודורנט טבעי שנרכך מחומרים משובחים ללא תוספות כימיכלים בעל ניחוח נעים ניתן לבחירה לפי הטעם האישי.
מסיכה לעור שמן, יבש, מעורב ורגיל.
ערכת הכנת שפתונים מתאים גם כפעילות משותפת או במסיבת בנות.
————————————————————————————————-
דניאל גולדברג
דניאל גולדברג כהן
דניאל גולדברג כהן, רוקחת המילים, מכשפת רגשות ומחשבות והופכת אמונות שליליות לחיוביות. היא הרוקחת האנרגטית שלי. כשמשהו תקוע לי או סתם שכחתי לדייק את הרצון שלי ואני תמיד מתקבלת אצלה עם דלת ולב פתוח.
"בעיניי הדבר הראשון הטוב ביותר שאישה יכולה לעשות עבור עצמה זה להכיר את עצמה ולדעת באמת מי היא. כשאת יודעת מי את הרבה יותר קל לך להתנהל כי את יודעת מה את יכולה לעשות ומה את לא יכולה לעשות ובשני המקרים את צודקת.
הדבר השני שאישה צריכה לעשות עבור עצמה זה לפרגן לעצמה על כל הדברים שבהם היא בסדר במקום לטעון כלפי עצמה על כל הדברים שבהם היא לא.
כשאת יכולה לבחור לאהוב או לשנוא תמיד תבחרי לאהוב, גם אם לסביבה שלך זה נראה תמוה.
תהיי מרוצה ולא מרצה. אל תפחדי לומר "לא" – זה מותר לך.
זה חלק מלהיות חופשייה, להחליט שלא תמיד את רוצה או יכולה לעשות עבור אחרים.
תאהבי את מה שברא הבורא. תאהבי אותך כי את חלק מבריאה "❤
דניאל
ממליצה בחום לעקוב אחרי האישה המופאה הזו שמאירה את המקומות הכי חשוכים ומכווצים בחכמתה לדף הפייסבוק של דניאל גולדברג כהן
————————————————————————————————————-
מיכל

מיכל בן סימון רוקחת בצקים, לשה והופכת אותם לחיים נושמים ובעיקר טעימים.
היא עזרה לי לפוגג את הפחד מהמטבח ולהזכיר לי אהבות נשכחות
ולמטה אחד מהמתכונים המוצלחים שלה.
אפשר לעקוב אחריה  כאן "זה מה שהיא אמרה"

וכאן חכמתה-

"עיבדו תמיד עם חומרי הגלם הטובים ביותר שתוכלו להשיג. . זה ישפיע מאד על התוצר הסופי שלכם. אתם תודו לי.

מרגע שהחלטתם לרקוח את המזון שלכם ושל משפחתכם בעצמכם, עיבדו מהלב ועם הראש. אין פה יותר מדי הוקוס פוקוס. לפעמים, לא תצליחו כפי שציפיתם ולפעמים, ממש תפתיעו את עצמכם. רק אתם תדעו איך לעשות את הקסם.

אל תפחדו להתנסות. הגאווה שממלאת את הלב, כשהתנור נפתח וכיכר לחם מפוארת ממתינה שם רק לכם. תנסו. תעשו. תתענגו".

מתכון מנצח ללחם פירות ואגוזים

לחם פירות

ארבע אמהות, ארבע רוקחות, חגיגה חושית לכל קשת הרגשות, מחשבות, לגוף ולנשמה אני זכיתי


"



"

תגובה אחת בנושא “ארבע אמהות שכל אישה צריכה

להשאיר תגובה

