ההחלטה הכי טובה שלנו

כשהילדים שלי נולדו אני זוכרת שכל מה שקניתי עבורם וכל מחשבה שהיתה לי היתה מתוך רצון לשמור עליהם להגן עליהם לתת ולהעניק להם את הטוב ביותר שאני יכולה.

ככה זה בידיוק להיות אמא עבורי.

וזה לא משנה אם הילדים שלי הגיעו ממני או אומצו באהבה גדולה אם הם הולכים על שתיים או על ארבע רגליים.

אני זוכרת עצמי בתור אמא טרייה מנסה לפרש כל בכי וצוחקת מכל חיוך, כמות אהבה והפחד היו שווים. להיות אמא זו דאגה ואהבה אין סופית

זה מתחיל עוד בבטן כשהילד שנוצר ממך ומתהווה לו ואת דואגת לעצמך למאכלים מזינים מתוך ידיעה שזה מה שהוא מקבל ממך, את מוותרת על מזונות שאת אוהבת אבל יודעת שעלולים להזיק לפרי בטנך וממשיך בלידה וברכישת הציוד ובדיקת תו תקן לכל פריט, את רוכשת פריטים מתוך המלצות שאת מקבלת מחברותייך וברשת. ועושה כל שיכולה כדי להעניק את הטוב ביותר.

כיסא

זה ממשיך בבגדים שאת קונה בודקת שהם 100 אחוז כותנה משובחת עבורך זה 100 אחוז אהבה.

עורם העדין של תינוקות הוא האיבר הראשון שבא במגע עם העולם. לכן, את רוצה לגונן גם על הגרביים, הבגדים והשמיכות המגוננים על התינוק שלך את רוצה שבגדי התינוקות שלך יהיו נקיים, אבל גם עדינים ורכים במגעם עם העור הענוג של התינוק. את דואגת להפריד בגדים בכביסות ומכבסת את הבגדים של ילדייך הרכים עם ג'ל מיוחד וחדש של אריאל בייבי מיוחד לתינוקות שקיבלת עליו הרבה המלצות הרי את רוצה להעניק את הכי טוב לילדך.

IMG-20170730-WA0030
קרדיט לתמונה, אתר המותג

כשהם גדלו ונכנסו למסגרות ההחלטה הכי טובה שלנו היתה לוותר על צהרון. ולהרוויח עוד שעות יקרות שלא חוזרות עם הילדים

המחיר היה כלכלי וגם מקצועי.

הרווח הוא בעייני גדול יותר מכל חוב והלוואה שנלקחה מהבנק.

כשילד נולד ומחליטים שהגידול והחינוך ובעיקר זמן האיכות והשעות עם הילד יהיו עם ההורים מתמסרים להחלטה הזו ומשלמים כל מחיר כלכלי שצריך

היום כשהילדים שלי כבר גדלו ואני חזרתי לנשום אני מבינה שעשינו את אחת ההחלטות החשובות והבריאות והנכונות לנו.

היום כשהם כבר גדלו אני מבינה שכל יום שעובר לא חוזר.

אני מבינה שזמן איכותי לא נמדד בכסף אלה באיכות החוויה

וששמחה אפשר להרגיש גם מרוח קרירה שמלטפת ומחיבוק אוהב של ילד וממבט חם בעיניים

אני גם מבינה שארוחת צהריים משותפת תישאר איתם צרובה בזכרון כמו שלי צרוב ריח הכביסה כשהיו תינוקות רכים

יש זכרונות שלעולם לא נשכחים.

20170616_125824

 

 

להשאיר תגובה

